Sylwia Michalska powitanie nowej artystki w Cottonarze

Miło nam powitać w gronie współpracujących artystów Sylwię Michalską. W galerii www.cottonara.pl możecie od wczoraj podziwiać jak i zakupić jej prace.

abstrakcja róż
"Abstrakcja z różowa"
Sylwia Michalska
akryl, impast,  50 x 50 cm,
2016 r.
http://www.cottonara.com/product/765-abstrakcja-rozowa


Tematy abstrakcyjne, marynistyczne i pejzaże to idealne i zarazem uniwersalne pomysły na aranżację wnętrz zwłaszcza przy często poszukiwanych dużych formatach. Artystka urodzona w Poznaniu, studiowała na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, gdzie w 2002 r. obroniła dyplom z malarstwa u profesora Wojciecha Sadleya. Obecnie mieszka i tworzy na Śląsku, ale również w Olsztynie, z którym jest mocno związana. Artystka maluje obrazy olejne na płótnie oraz starych, stuletnich deskach z duszą, które pochodzą z Mazur, Warmii i Beskidów - regionów, z którymi jest mocno związana emocjami, i które często stanowią inspirację jej prac.

Sylwia Michalska

"Kim więc jestem? Jaka jestem?
Obrazy mówią do nas symbolami, znaczenie ich i przesłanie może być indywidualną interpretacją każdego z odbiorców, Dlaczego maluję? Dla mnie moje własne malarstwo jest od samego początku pamiętnikiem. To tam ukrywam własne przeżycia, dowody wiary i niewiary, wyboistą drogę do miłości, smutne pożegnania, którym nie ma końca i kolejne nowe początki. Obrazy definiują mnie. "


delikatność
"Delikatność duszy"
Sylwia Michalska
akryl, 80 x 80 cm,
2018 r.
http://www.cottonara.com/product/767-delikatnosc-duszy




"Dużą część mojej twórczości stanowią abstrakcyjne obrazy dużego formatu. Niejasne, łagodne, subtelne, niedopowiedziane. To prześwity moich wspomnień… Pociąga mnie gra kolorów, które nigdy nie są jaskrawe, a jednak wymowne i bardzo dla mojego malarstwa charakterystyczne. Moje malarstwo abstrakcyjne jest kobiece, subtelne i delikatne."

krajobraz
"Pejzaż abstrakcyjny VI"
Sylwia Michalska
 akryl, struktura, podobrazie 50 x 50 cm 3D grubość listwy 4 cm,
2018 r.
http://www.cottonara.com/product/768-pejzaz-abstrakcyjny-vi


Jeśli stylistyka prac Sylwii Michalskiej gra pozytywnie w Twojej duszy a masz własny pomysł na obraz napisz czego oczekujesz na adres:  biuro@cottonara.pl
A może taki obraz to pomysł na wspaniały prezent dla bliskiej osoby?
Artystka wykonuję także obrazy na indywidualne zamówienie klienta, dopasowane do charakteru pomieszczenia, w wybranej kolorystyce i wielkości. Możliwa jest również realizacja obrazu na podstawie innych jej  prac w wybranym wymiarze. Jest to idealne rozwiązanie dla projektantów wnętrz,  osób zajmujących się home stagingiem, czy też inwestorów indywidualnych mających ambicje dopieścić wnętrza swojego domu, restauracji czy pensjonatu pięknymi stylowymi obrazami.
Zapraszamy do zakupu prac na  http://www.cottonara.com/artist/obrazy-michalska





#michalska #cottonara #obrazy #malarstwo