Chiharu Shiota, Me Somewhere Else

Chiharu Shiota to urodzona w Osace w 1972 roku artystka japońska mieszkająca od 1996 rw Berlinie. Zajmuje się głownie instalacjami artystycznymi oraz współpracuje z choreografami i kompozytorami w projektach koncertowych, operowych i tanecznych.

Chiharu Shiota, Me Somewhere Else (2018), via Blain Southern


"Czuję, że moje ciało jest połączone ze wszechświatem, ale jest także moją świadomością?"


W jednej z ostatnich wystaw w Londynie Shiota pokazała instalację "Me Somewhere Else" gdzie stworzyła ogromną sieć przędzy, która zawieszona na suficie galerii została połączona z podłogą za pomocą odlewu stóp artysty. Krwawa czerwień przędzy jest naładowana symboliką, od neuronowych ścieżek w ludzkim mózgu do połączeń, które nas łączą.

Podobny obraz


Znalezione obrazy dla zapytania Chiharu Shiota, Me Somewhere Else



"Kiedy moje stopy dotykają ziemi, czuję się połączony ze światem, ze światem rozpostartym jak sieć ludzkich powiązań, ale jeśli nie czuję już swojego ciała, dokąd zmierzam? Gdzie mam iść, gdy moje ciało zniknie? Kiedy moje stopy nie dotykają już ziemi. "



Chiharu Shiota: Earth and blood