XXX

Nowy obraz w galerii! Tym razem Diana Żarow wystawiła swoją najnowszą prace pod tytułem "XXX
malarstwo
"XXX"
autor: Diana Żarow
 Obraz olejny malowany na płótnie, naciągnięty na drewniany blejtram.
Wymiary: 50x70 cm. Sygnowany. Certyfikat oryginalności.



Poniżej kilka przytoczonych słów artystki o sobie i swojej twórczości:

Gdyby określić moje malarstwo, można by nazwać je fantastycznym. Magia
łączy się z surrealizmem, realizm z fantastyką. Staram się w moich
obrazach uchwycić coś niedopowiedzianego, niepokojącego, coś co czai
się na skraju podświadomości.
Moja twórczość to ulotne chwile stanu duszy uchwycone na płótnie.
Zmierzam w kierunku własnego niepowtarzalnego stylu. Inspiruje mnie
przyroda, człowiek, tajemnice wszechświata. Instynktownie kieruję się
ku pytaniom o przemijanie, cykl rozpadania, odrodzenia natury.
Zajmuję się głównie malarstwem olejnym, jednak nie jest mi obcy
również rysunek i akwarela.
Poprzez swoje prace chciałabym oddziaływać na podświadomość widza,
poruszyć go, spowodować chwilę zadumy , wzbudzić potrzebę
zastanowienia.
Obecnie mieszkam, pracuję i tworzę w Rzeszowie.
Moje prace znajdują się w prywatnych kolekcjach w Polsce, Niemczech,
Wielkiej Brytanii.
Zapraszam do poznawania mojej twórczości, być może znajdą Państwo
coś, co pozostanie na dłużej w pamięci oraz wzbudzi niezapomniane
emocje.


W naszej galerii można nabyć także inną pracę Diany Żarow pt"Czas"
malarstwo
"Czas" - Diana Żarow

Zapraszamy do zakupów. Kliknij TUTAJ aby przejść do autorskiej galerii Diany w galerii Cottonara.

fantastyka